Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Wersje językowe
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 788382777.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

1. Sprzedawca odpowiada w ramach rękojmi w razie dostarczenia Towaru posiadającego wady fizyczne lub prawne na podstawie 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

2. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny stanowiący załącznik do niniejszego Regulaminu i wraz z reklamowanym obuwiem przesłać go do Sprzedawcy pod adres:
ESCLUSIVE SHOES Joanna Kudłacik, os. Wawrzynówka 1, 34-120 Targanice.
Pismo reklamacyjne powinno zawierać opis stwierdzonej wady, termin jej ujawnienia oraz preferowany przez Kupującego sposób jej rozstrzygnięcia. Do zgłoszenia reklamacyjnego Kupujący dołączy dowód zakupu towaru w Sklepie Internetowym
(np. faktura, paragon, potwierdzenie przelewu itp.). Reklamacje bez wypełnionego formularza i bez oryginalnego dowodu zakupu nie będą brane pod uwagę.

3. Jeżeli Towar ma wady Klientowi przysługują następujące uprawnienia na podstawie art. 560 i nast. Kodeksu cywilnego.

  • oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny Towaru, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Towar na wolny od wad albo wadę usunie,

albo

  • żądanie wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady.

4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@scarpe-esclusive.pl lub telefonicznie: 788382777. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Wyjątek stanowi sytuacja, w której odstępujesz od umowy kupna tylko części produktów zakupionych w danej transakcji. W takiej sytuacji zwracane są jedynie koszty samego produktu. W przypadku jeżeli otrzymałeś rabat ilościowy (lub darmową przesyłkę) wynikający z wartości zamówienia, w przypadku częściowego odstąpienia od umowy możesz stracić ten rabat (lub darmową przesyłkę) jeżeli wartość produktów, od umowy kupna których nie odstępujesz, jest mniejsza niż próg określony w warunkach dzielenia rabatu (lub darmowej przesyłki). W takim wypadku zwracamy środki pomniejszone o utracony rabat.

Na przykład kupujesz produkty na łączną kwotę 1007,70 zł (brutto). Otrzymujesz rabat 10% (zamówienie od 1000 zł) oraz darmową wysyłkę (zamówienie od 1000 zł), więc do zapłaty jest 906,30 zł po rabacie. Następnie odstępujesz od umowy kupna ale tylko części produktów, których wartość wynosi 299,00 zł (brutto). Efektywnie powstaje umowa kupna / sprzedaży na kwotę 708,00 zł brutto + kwota wysyłki. W przypadku takiego zakupu nie przysługuje rabat 10% (minimum 1000 zł). W takim przypadku zwracamy kwotę nie 299 zł - kwota wysyłki lecz 198,30 zł - kwota wysyłki (906,30-708,00=198,30), czyli łącznie 178,30 zł po odliczeniu kwoty wysyłki nie przysługującej przy wartości zamówienia poniżej 1000 zł.

W momencie zwrotu części zakupów i kwoty po zwrocie przekraczającą co najmniej pierwszy próg rabatowy, kupującemu nadal przysługuje określony rabat i darmowa wysyłka. 

Zwrot pieniędzy odbywa się w sposób elektroniczny – przelewem, na wskazane w oświadczeniu konto.

Nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie wprowadzone dane.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu (załączony w linku) wraz z oryginalnym dokumentem sprzedaży (paragonem lub fakturą VAT). Zwroty bez wypełnionego formularza oraz dokumentu sprzedaży nie będą rozpatrywane.

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl